Český fotbal vstoupí do nového ročníku pod novou značkou. Fotbalová liga po sedmnácti letech už neponese název podle pivovaru Gambrinus. Od nové sezony se bude jmenovat podle společnosti Synot, která se stala dnes novým generálním partnerem ligy.
Všechny tyto novinky oznámilo svazové vedení na dnešní tiskové konferenci. Na jejíž začátku si vzal slovo předseda Miroslav Pelta. „Přichází chvíle, na kterou jsme dlouho čekali. Novým partnerem českého ligového fotbalu se stává skupina Synot. Smlouva je podepsána na čtyři roky a na stejnou dobu je i opce. Hrozně si ceníme toho, že se nám podařilo najít takového partnera, který nám pomohl navýšit příjmy. To vše se projeví jak na prodeji televizních práv, tak v penězích pro profesionální kluby," řekl během úvodních slov předseda FAČR Miroslav Pelta.
Místopředseda FAČR a šéf Ligové fotbalové asociace k novému kontraktu sdílnější být nemohl. „Finanční detaily i parametry smlouvy zveřejnovat nebudeme. Jedná se ale o výrazné navýšení," ujistil Dušan Svoboda.
Na tiskové konferenci zastupoval Gambrinus Miroslav Peichl, který upozornil, že pivovar, který zmizí z jména ligy, rozhodně neopouští český fotbal a nadále bude jedním z hlavních partnerů ligy. „Gambrinus bude nadále podporovat jak první ligu, tak národní tým. Zůstáváme ve fotbale nadále silným partnerem. Nad rámec partnerství budeme dále investovat do akcí typu Kopeme za fotbal či soutěže Gambrinus FanLiga. Pro fanoušky chystáme další novinky už v následující sezoně. Chceme rozšířit aktivity pro fanoušky a milovníky piva, kteří fotbal vyhledávají v restauračních zařízení," řekl zástupce Gambrinusu Miroslav Peichl.
Novinářům byla v rámci tiskové konference představena znělka Synot ligy, samotné logo a byla podepsána smlouva s novým partnerem. Zástupci obou stran si popřáli jediné. Spojení kvality, tradice i moderny, kterou by se liga chtěla od příští sezony prezentovat.
{video}